Gedragscode Dekapta

  1. De klant staat centraal en wordt met respect en beleefdheid tegemoet getreden.
  2. Er wordt gehandeld met respect voor mens en natuur.
  3. Dekapta gaat uiterst voorzichtig om met de door opdrachtgever verstrekte informatie.
  4. Gegevens over personen en bedrijfsgegevens worden waar mogelijk geanonimiseerd.
  5. Vertrouwelijke informatie wordt nooit afgestaan aan derden tenzij Dekapta hiertoe door Justitie verplicht wordt gesteld.
  6. Er worden diensten aangeboden die waargemaakt kunnen worden. Nieuwe diensten worden als zodanig aangeboden tegen gereduceerd tarief.
  7. Opdrachten worden in plateaus aangeboden en per plateau wordt er gerapporteerd.
  8. Er worden geen steekpenningen aanvaard of betaald.
  9. Op locatie neemt Dekapta de gebruikelijke huisregels in acht.
  10. Eventueel ter beschikking gestelde faciliteiten worden uitsluitend gebruikt voor de toegestane doeleinden en netjes achtergelaten.